2012. október 12., péntek

Isten szava hozzánk!

"Mivel én vagyok Urad, Istened, a ki jobb kezedet fogom, és a ki ezt mondom néked: Ne félj, én megsegítelek!" (Ézs. 41,13)


Ma reggel is több mint 7 milliárd út indul újra, s benne a te saját utad, melyről csak sejtésed van milyen lesz. Terveid vannak mára, melyekre vegyes érzésekkel tekintesz. Hogyan fog sikerülni? Manapság sokan sietnek segítségedre, hogy ebben támogassanak, de sajnos legtöbbször arra döbbensz rá, hogy a horoszkóp, vagy a "meg tudod csinálni" biztatások kevésnek bizonyulnak.

Ma minden sikerülni fog! Tudom, hogy felelőtlen kijelentésnek tartod, mert egy ember írja. Igen egy ember, de nem azt, amit gondol, hanem amit "úgy vett". Ma is minden sikerülni fog, amit meg kell tenned, "mivel én vagyok Urad, Istened, aki jobb kezedet fogom...". Lehet egy emberi kezet simít tenyeredbe, de lehet, hogy az ő láthatatlan keze lesz az, ami erősen tart. Igazítsd Hozzá mai teendőidet és tapasztald meg ígéretének valóságát: "Ne félj, én megsegítelek!". Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése