2012. november 13., kedd

Isten szava hozzánk!

"Mert a mint magasabbak az egek a földnél, akképpen magasabbak az én utaim utaitoknál, és gondolataim gondolataitoknál!" (Ézs. 55,9)

Még sötét van. Felkattintom a kapcsolót és felizzik a villanykörte. Arra gondolok, hogy milyen nagyszerű dolog volt, hogy Thomas Edison édesanyja nem hallgatott gyermeke tanítóira, akik azt mondták képtelen tanulni. Nem fogadta el ezeket a gondolatokat, és az utat mit mutattak fia számára. Otthon tanította és bíztatta a tanulásra. Hitt Isten szeretetében! Most felkapcsolhatom a villanyt. Még jó, hogy Isten gondolatai valóban nem az emberek gondolatai.

Isten ezt nem egyszerűen kijelenti, hanem felszólít, hogy ezt vedd komolyan. Vedd komolyan, hogy amiként az égből hulló eső nélkül terméketlen, sivár és puszta lenne a föld, úgy a tőle jövő gondolatok nélkül ugyanúgy terméketlen, sivár és élhetetlen lenne az életünk. Hagyni kell, hogy Isten gondolatai az ő szaván keresztül vezessenek utunkon. Így életed eredményeinél megállapíthatod: én messze nem erre vártam, távolról sem ezt gondoltam. Még jó, hogy Isten szeretetére, az ő szavára és Szent Lelkének hangjára  hagyatkoztam. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése