2012. november 3., szombat

Isten szava hozzánk!

"Mert én vagyok az Úr, a te Istened, Izráelnek Szentje, a te megtartód..," (Ézs. 43,3)

Emberi együttélésünkben milyen kimondhatatlan érzést és állapotot jelent, amikor legfőképpen a házastársi életben, de testvéri, szülő gyermeki vagy baráti, felebaráti kapcsolatban megélhetjük az erős összetartozást. Amikor tudod vagy tudhattad, hogy a másik ember jelenlétével, minden erejével, gondoskodásával, hűségével és szeretetével melletted van. Ez tudja igazán bearanyozni életünket, ez emel ki a reménytelen helyzetekben a megadás mélységéből. Az "én és te" hiánya maga a szenvedés. Az egyoldalú ragaszkodás, amikor csak én akarom a közösséget a másik emberrel, rettenetes állapot.

Isten ma vallomást tesz neked! Én és te, mi, összetartozunk. Én a tied vagyok, mondja, mint Istened, Urad és Megtartód. Kész vagyok minden erőmmel,  gondoskodásommal, hűségemmel, szeretetemmel melletted állni. Rám mindig számíthatsz. Vigyázzunk ma és mindenkor, hogy ez a kapcsolat ne legyen egyoldalú és ne szűnjön meg. Hidd el, hogy Neki is fáj, ha gyermeke hűtlenné válik, vagy felületesen éli meg vele kapcsolatát. Ő be tudja aranyozni minden napodat! Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése