2012. november 7., szerda

Isten szava hozzánk!

"Nagy örömest dicsekeszem azért az én erőtelenségeimmel, hogy a Krisztus ereje lakozzék én bennem." (2Kor. 12,9)

Sok olyan közhely van tarsolyunkban, amiket akár naponként használunk, és még soha végig nem gondoltunk, mit is jelentenek. Ha megkérdezik, hogy vagy, gyakran azt válaszolod: köszönöm, nem dicsekszem. Nem dicsekszem, mert egészségi problémáim vannak, megélhetési gondok terhelnek, magamra maradtam, nem sikerül komolyabb eredményeket elérni a munkámban. Gyengén teljesítek. Tele vagyunk bizonyítási vággyal, mintha valami vagy valaki azt súgná: ha nem vagy rá képes, semmi vagy. A bennünk rejlő büszkeség ezt nem engedheti!

Pál beteg, gyenge, nehezen viseli, hogy gyengesége akadályozza a munkájában, az evangélium terjesztésében. Háromszor is kérte már Istent, hogy vegye ki belőle a betegség tövisét, de ez nem történt meg. Meg kellett tanulnia, hogy "a világ erőtleneit választotta ki magának az Isten, hogy megszégyenítse az erőseket." (1Kor. 1,27) Ennek tudatában lehet dicsekedni, hogy Isten engem is kiválasztott, engem erőtelent is használ, és a Krisztus ereje által, mindenre van és lesz erőm! Dicsekedj ezzel! Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése